2007. március 13., kedd

Keresőmarketing

Amikor ezeket a csupa linkből álló, azonos anchor text hivatkozásokat tucatszám felsoroló posztokat gyártottam, egyfelől fogalmam sem volt a SEO igazi lényegéről, másfelől a Google még elnéző volt az ilyen otromba módszerekkel szemben. Ilyesmivel manapság már semmi sem menni. El is kezdtem kiírtani ezeket a túlhalmozásokat egyfelől, másfelől pedig aktuális tuningmunkám kulcsszavait is rákötögetem a linkekre, főként, ha olyan weboldalakra mutatnak, amelyek részesei voltak-vannak-lesznek azoknak a támogatói linkpofiloknak, amelyeket olykor párhuzamosan építek.
 
Ungvár | Kárpátalja | Ukrajna | A kárpátok alja már nem számít igazi borvidéknek, az ötvenes években a szőlő javát kiirtották, és bár a tőkék újratelepítése megtörtént, a nemesítésre nem sok figyelmet fordítanak. A beregszászi és muzsalyi borvidék nem termi meg a zamatot.

BLOG | Balla D. Károly | Seo Google keresőmarketing |

Nincsenek megjegyzések: