Archívum, Blogfő, élőlánc és transzferár

  1. Ideje volt kicsit felújítani-megszépíteni az UngParty 2005 előtti archívumát. A belső oldalak szövevényébe nem igazán mertem-akartam belenyúlni (sajnos a rendszer úgy rossz, ahogy van, akkoriban még egyáltalán nem volt nekem fontos, hogy a Google lássa-szeresse az oldalaimat - márpedig a frame-ágyazásos oldalakat se nem szereti, se nem igen látja), de legalabb a beléptető oldalt kicsit kicsinosítottam és keretmentesítettem.
  2. Még a régiek előtt egy új oldalhoz is hozzányúltam: BDK BLOGFŐ - ungparty.net.
  3. Szépen szaporodnak internetes akcióm találatai, itt számolok be róla: Virtuális szerver - József Attila szobra - tiltakozás
  4. Volt már hatodik is, most újra kilencedik: Transzferár nyilvántartás 
  5. Ez meg új, szépen listáz: Transzferár-hírek

Nincsenek megjegyzések: