Nyilvántartás, transzferár server hosting

Gondban vagyok 12 blogommal, ugyanis a blog.hu új rendszere hónapok óta botrányosan rosszul működik, a régi működését pedig egyre inkább korlátozzák "átszoktatás" céljából.  Többek között ezért is üzemeltem be egy új webhelyet és (újra) nyilvántartásba vettem rajta legfontosabb oldalaimat, még ám valamiféle fontossági hierarchia szerint. Ajánlom mindenki figyelmébe: Balla D. Károly - eligazító oldal.

Ennél rosszabb hír, hogy az általam google keresőoptimalizált oldal a korábbi szárnyalása után a 2. helyről visszaesett a transzferár nyilvántartás keresőkérdésre adódó Google-lista 5. helyére. Igaz, hogy főleg azért, mert transzferár-blogom és transzferár-posztom beelőzte. Szerencsére azonban egy kölcsönös baráti segítség révén esély van az oldal visszatornázására. Ennek érdekében most több saját oldalam linkrendszerét is átrendezem. Persze szükségessé vált új transzferár-oldal indítása is, készítettem hát egy ilyet is: transzferár nyilvántartás -a szokásos szövegek és linkek mellett helyt kapott rajta a keresőmarketing munkával kapcsolatos kis összefoglalóm is.

A szokásos megjegyzés: frissítés 2015.  Ahogy a pillangószív, linkfelhő és seonyár oldalakat, úgy a transzferárazás szaktárgyát firtatókat is átbazíroztam a server hosting project kedvéért. Így itt most efféle keresőmarketing linkek szerepelnek a korábbiak helyett a SEO nagyobb dicsőségére a blog,  transzferár nyilvántartás, web, virtuális szerver link felhő bérlés és más kulcsszavakkal

forrás:  Szerverhoszting és Transzferár nyilvántartás

Nincsenek megjegyzések: