Ipari kémények füstbe ne menjenek

Vezető indiai tanítómtól mai napüdvözlet gyanánt Arvisura-megbízást kaptam, a tegnapi napon hozzá is láttam a jóga-regény megírásához. Ezt a tőlem elvárható alapossággal és körültekintéssel tettem, úgy, ahogy a kreatív és hatékony linképítés módszerét álmomban kidolgoztam, azaz - miközben néhány erős szellemi oldalamról linket küldtem a céloldalakra - elkészítettem a projekt reklámoldalát (hirdetési lehetőséget is kínálva - ennek persze csak akkor lesz jelentősége, ha a weblap feljön a találati listákon - de a tapasztalatom az, hogy feljön :), munkaoldalát és nyilván a nyilvántartó oldalát is. Ezeket az ún. eszközoldalakat más-más domainok alatt helyeztem el és megfelelő módon összekötöttem linkekkel. Jelentőségük és hatásuk persze csak később lesz, most még nem is indexelte őket a Google, de eddigi gyakorlatomban beigazolódott, hogy ez a módszer hosszabb távon mindenképpen igazolja a hozzá fűzött reményeket. Persze csak akkor, ha a megbízói oldalakkal párhuzamosan magukat az eszközoldalakat is optimalizálom. Másfél-két hónap múlva mindenképpen értékes részét fogják képezni az addigra jól kiépülő támogatói webrendszernek.

Hogy ez a megbízás hosszútávú lesz-e, azt nem tudom, de bízom abba, hogy terveim nem mennek füstbe és érdemes ezt a sok pluszmunkát elvégeznem. Sajnos a legutóbbi arvisura-munkám során ez nem igazán jött össze: igaz, hogy két hónapig kölcsönös elégedettségben voltam az ügyfelemmel (és a díjazásomra sem panaszkodhatom), de, mivel végig azt hangsúlyozta, hogy minimum fél évig igényt tart a keresőoptimalizálás és keresőmarketing tudásomra és támogatásomra, én egy minden korábbinál átfogóbb stratégiát dolgoztam ki a céloldalak megfelelően erős és stabil optimalizálásához. Ám azt a projektet, amibe a legtöbb munkát fektettem, két hónap után leállította. Hiába került ugyanis oldala (egy webáruházról volt szó) a kívánt kulcsszóval az első 10 találat közé: vevők nem jöttek. Ő kidobott pénznek érezte a honlapoptimalizálásra költött összeget - én meg ottmaradtam a sok-sok kifizetetlen pluszmunkámmal a hátam mögött (ennek csak a valóban hosszú távú együttműködésben térült volna mag az  ára.) Bízom abban, hogy most nem így járok. Bár túl óvatos most sem vagyok: sokkal nagyobb elánnal és odaadással végzem most is munkát. Bizonyos, hogy a megállapodásban rögzített sikerdíj nincs, nem lesz arányban a munkaráfordításommal. Mégis elvégzem ezeket a különmunkákat, mert halálosan unnám, hogy keresőoptimalizálási munkám abból állna, hogy hangyaszorgalommal linkelek. Én ebben a munkában a saját élvezetemet is keresem, éppen ezért hozok létre kedvemre szolgáló eszközoldalak, mint például ez a munkaoldal: Ipari kémények, betonvágás, autóbérlés vagy ez a reklámoldal: Ipari kémény, autóbérlés, betonvágás - ezért keresek hozzájuk fotókat, ezért írok humoros vagy komolyabb szövegeket. Megteszem ezt még akkor is, ha a téma nem igazán áll közel hozzám, nyilvánvaló, hogy az ipari kémények karbantartása kevéssé szolgálhat ihletforrásul. De mégis.

No és akkor még két link: a munkába bevont és most az igényekhez igazított bázisoldal a maga 4-es PR-értékével:
Illetve a céloldalra mutató linkeket (pontosabban a küldő oldalakat) nyilvántartó oldal az egyik társblogban:
  • Ipari kémény - gyűjtőkémény - kéménybélelés
A projekt tehát elindult.  Lássuk, hová fajul...

Addig is világtörténelmi jelentőségű, globális és lokális jelleget egyaránt viselő, komplex módon szervezett, egyéni stratégiákat felvonultató, kreatív és organikus Google-kulcsszó-optimalizálási  akciót szervezek a Kárpát-medönszében.

(Persze ez az arvisura 3 hónap után füstbe ment)

RENOVÁCIÓ! RENOVÁCIÓ!
Bizonyos iparkodni kívánó kémények  több mint fél év után újra felütötték fejüket.
Hát legyen

xxxxxxxxxxxxx
  • füst-ipari kémény
  • a központi kémény
  • gyűjtőkémények
  • ipari jellegű központi kémény
 xxxxxxxxxxxxx

Nincsenek megjegyzések: