MLM marketing honlapok optimalizálása

Mint oly sok honlapom, a liberall.hu rendszer alá helyezett marketingoldalak egy része is áldozatául esett a Google tavaly októberi vérengzésének. Kettőnek az eltűnése a találati listákról különösen rosszul esett, lévén ezek egészen kiválóan szerepeltek olyan kurrens kifejezésekkel, mint MLM Magyarország és Marketing Budapest - alig is hihető, hogy ilyen kulcsszavakkal én az első 10 találat közé tudtam tolni egy-egy weblapot. De mégis. Persze azt reméltem, hogy jönnek majd a megkeresések és reklámanyagot helyezhetek el a lapokon - de a kutyát sem érdekelte az élpozíció. Csak idő kérdése, gondoltam - de ez már nem jöhetett be, Pingvin 2.1 őnagysága megzabálta a weboldalaimat. Emésztette egy teljes évig és nemrégiben volt kegyes a bendőjéből kiköhögni 3.0 alakban.

Gyakorlatilag oda kerültek vissza, ahonnan eltűntek. Most tehát kezdeni kellene velük valamit. A multi level marketing azóta még népszerűbb lett, hátha. A főoldalt meghagytam Budapest relációjában és szolgáltatások, vállalkozások bemutatása lenne a cél - és a hirdetési lehetőség, az aloldal meg legyen ez a hálózatépítős értékesítése piramiskereskedelemé. Ellenben nem találtam eléggé szépnek a szájtokat, így kaptak új arcot. Szépek lettek. Hogy az online marketing bizniszébe ezzel én autszájderként picit orromat beledughatom-e, nem tudom. De az se rossz, ha másra nem lesznek jók, csak arra, hogy más keresőmarketing oldalaimat erősítsék és Google-pozícióikat javítsák - amíg majd nem jön megént a vérengző szárnyas délsarki jószág.

Újság még, hogy a pánikbetegségekkel foglalkozó SEO-projektem szünetel, de lehet, hogy optimalizáció terén nemsokára antik bútor témában fogok utazni.


No és akkor a marketinges honlapok meg az MLM hálózatok:
Online Google keresőmarketing szolgáltatás - budapesti MLM szolgáltató cégek - Multi level marketing hálózati rendszer weboldalának optimalizálása - honlapoptimalizálás

Nincsenek megjegyzések: