Virtuális élőlánc József Attila szobra körül

Volt egyszer egy keresőmarketing projekt - virtuális tiltakozás a Google-szervereken. Akcióm sikerrel végződött, az adott kulcsszavakkal honlapjaim tömegével lepték el a keresőtalálati oldalakat.

Balla D. Károly internetes akciója

Tiltakozás József Attila szobrának eltávolítása ellen 

Magyar országgyűlési képviselők a budapesti Kossuth tér teljes átalakítására vonatkozó határozati javaslatot nyújtottak be. Elképzelésük törvényerőre emelkedése esetén vissza kellene állítani "a tér képzőművészeti arculatának 1944 előtti állapotát" - ez többek között az ott található közismert és közkedvelt József Attila-szobor eltávolítását is jelentené.

A magam módján ezúton internetes akció keretében indítom el tiltakozásomat az ellen, hogy a több mint 30 esztendeje „a rakodópart alsó kövén” békésen üldögélő kedves költőmet valamely idióta politikai felforgatótevékenység keretében méltó helyéről elmozdítsák.

December 3-áig teljes intenzitással folytatandó tiltakozó akciómnak azzal kívánok nyomatékot szerezni, hogy a Google keresőben publikációimmal elfoglalom a bizonyos keresőkérdésekre adódó találati listákat. Tervem: elérni azt, hogy javarészt e tiltakozás szövegei jelenjenek meg a következő keresőkifejezésekre:

  • virtuális élőlánc
  • élőlánc József Attila szobra körül
  • Tiltakozás József Attila szobrának eltávolítása ellen
  • József Attila szobra

Akciómhoz bárki csatlakozhat, tiltakozásom szövegét és emblémáját szabadon terjeszti, népszerűsíti, megosztja vagy újraközölheti - roppant fontos, hogy mindez az oldalamra mutató link megadásával történjék (ha mód van szöveges link elhelyezésére, az a fentebb megadott keresőkifejezések valamelyike legyen!). Örömmel fogadok továbbá minden híradást, említést, akár csak egy puszta linket is. 

Oldalaimon időről időre beszámolok Google-eredményeimről, vagyis arról, élőláncom szemei megjelentek-e a találati oldalakon.

Az akció emblémája:


A tiltakozás kedvéért készült élőlánc-oldalak 2015-ban új funkciót kaptak: virtuális szerver kulcsszóval alkalmasnak mutatkoztak egy kis SEO-munkára: be is vontam őket sorra.

Virtuális szerver Budapest 

Akció a Google-szervereken: Virtuális élőlánc József Attila szobra körül. SEO-projekt: szerver bérlés és server hosting, felhő alapú szerverek, vps szolgáltatás

Transzferár nyilvántartás - keresőmarketing

Aktuális SEO-munkám további támogatására - üzleti megfontolásból - egy újabb helyen hoztam létre linkerősítő + hirdetési lehetőséget kínáló oldalt, bízva abban, hogy a Google kellő gyorsasággal reagál "saját" oldalára. Lévén a webhelyet a Google sites rendszerén belül működő írói oldalam alá helyeztem el, éspedig:

Keresőmarketing / Transzferár nyilvántartás


Kollégák regényemről

Csobánka Zsuzsa, Grecsó Krisztián, Kukorelly Endre, Parti Nagy Lajos és Závada Pál beszél Tejmozi c. regényemről az alábbi videóüzenetekben. A felvételek annak a sikeres online könyvbemutatónak az alkalmából készültek, amelyet október 12-én a Magvető Kiadó rendezett a Facebookon (mivel a videókra mutató linkek ott már igen alulra keveredtek, itt teszem a videókat könnyebben elérhetővé): >>tovább

SEO-munka: keresőoptimalizálás


Budapesti laptopszerviz megbízásából elkezdtem egy új SEO-munkát, kíváncsi vagyok eredményére. Mint a szakemberek jól tudják, a tartalmi alapú keresőoptimalizálás egyik fogása a külön kulcsszavas weboldalak létrehozása, ez módosíthatja az egyes kulcsszavakhoz tartozó céloldalakat is. Mivel minden optimalizációs kulcsszó a Google számára eltérő látásmódokat képvisel, a tökéletes SEO-kampány minden látogatót, a kulcsszavak segítségével, elvezet arra a honlapra, mely tartalmi relevancia tekintetében a legmegfelelőbbnek bizonyul.

Miért a Google keresőre optimalizálunk?

google kereső optimalizálás
Weboldalak Google-optimalizálása - Honlap-SEO

Az internetes tartalmakat feltérképező és értékelő keresőalgoritmusok gyors fejlődése miatt, amióta a Pingvin és Panda beépült a folyamatosan frissülő alap algorithm programba, érdemes a Google-optimalizálás során némi időt szánni arra, hogy egyedi tartalmú (unique content) weboldalakat hozzunk létre. Közben azonban jó marketingesként ne feledkezzünk meg arról sem, hogy az alacsony forgalmú (low traffic) kulcsszavakkal történő linképítés nem a legjobb módja az értékes tartalommarketing eljárásoknak az organikus helyezés javításban, különösen, ha a kulcsszóilleszkedés a weblapon segít meghatározni az online hirdetés minőségi mutatóját.

Weboldalak tartalommarketing felhasználása


Ha a várt elmarad az eredmény, találjunk jobb kulcsszavakat a keywords content számára, így javíthatjuk a webhirdetését. Olyan weblapok is létrehozhatók, melyek közvetlen felhasználókat szólítanak meg. Hasznos továbbá a város-, régió-, és államneveket elhelyezni a kulcsszavainkban.: Budapest, Kárpátalja.

Nem árt azzal tisztában lenni, hogy a Google birodalmában szüntelenül forrong a SEO-verseny. A verhetetlen hirdetés és az üzleti siker optimalizálásával elérhetően az organikus találatok maximalizálása, mivel a profithoz jutás minden vállalkozó elsődleges céljai között helyezkedik el, aki a weben megjelenik.

Laptop Budapest - márkaszerviz

Budapest laptop szerviz
Virtuális billentyűzet - akkumulátor töltő laptop
Egy új SEO-projektum: munka a laptopszervizben: akkumulátorok és laptop töltők javítása, cseréje. Az új technológiával digitális laptop-billentyűzet segítségével tölthetjük fel a notebook számtógép akkumulátorát. Az Asus cég fejlesztését elsőként a Lenovo és a Dell alkalmazta szervizeiben.

Alkatrészcsere ingyen


Segédoldal: transzferár nyilvántartás és szerver bérlés - unet

Indul a Tejmozi

Egészen mostanáig fej-fej mellett haladtunk, ma azonban, mikor is rövid, ám hatékony szakmai látogatást tettem a teraszunkon, nem kis megdöbbenésemre kiderült, hogy Évának eggyel több láda muskátlija van, mint ahány blogom nekem. Ezt az állapotot elfogadhatatlannak ítéltem és sürgősségi munkával befejeztem egy régebben kezdett blogom dizájn-munkáit, egyben nyilvánossá is tettem az eddig suttyomban építgetett oldalamat. No persze van más aktualitása is indításának… Regényem / várt könyvem oldala mától itt: TEJMOZI-BLOG

PageRank-sikerek

Két új webhelyem is, fiatal kora ellenére, 4-es PageRank besorolást kapott a Google rendszerében. Ezek:
A két honlapot egyébként is kedveli a Google, nem egy belső oldaluk külön is kapott PR-értéket, posztjaim számos keresőkérdésre a találati lista élén szerepelnek.

Transzferár - első a Google-listán

TRANSZFERÁRJószerével még el sem kezdtem a keresőoptimalizálást a transzferár szóra, de komplex blogom posztja máris a Google találati lista első helyére került. Ezt írtam ott:
 
Transzferár Az ember mindig tanul valamit. Én például most azt, hogy mi az a  transzferár és mi különbözteti meg a piaci ártól. Nem kell megijedni, nem képzem át magam közgazdásszá vagy pénzügyi szakivá (habár a magyar irodalom talán jobban járna...), hanem, úgy fest, több év kihagyás után újra bizonyos honlap-optimalizációs (SEO) tevékenységre adom a fejem, így voltaképp most azt tesztelem, hogy a Google keresőjében a "transzferár" szóra milyen helyen jelenik meg ez a posztom. Ha egyáltalán... Akinek nincs jobb dolga, figyelje, aki meg többet akar tudni a témáról, egyelőre, mielőtt valóban szakmai oldalt ajánlanék (linkerősítő céllal is) ezt a leírást ajánlom: Mi az a transzferár?

Transzferár dokumentáció / nyilvántartás

Független és kapcsolt vállalkozások, Google-SEO, SMS transzfer ár, transzfer SMS-küldés ára, tömeges transzferár, mobil transzferár dokumentáció, kreatív honlap-optimalizációs (SEO) tevékenység - transzferár nyilvántartás, mobil marketing optimalizálás

Mi az a transzferár?


Általános esetben a gazdasági tranzakciók árát a piac alakítja ki, ezáltal a független felek között létrejön a piaci ár, mely mindig változó.

Vannak azonban olyan ügyletek, amelynek a szereplői egymástól nem függetlenek. Ilyen esetben előfordulhat, hogy egymás között nem a piaci árat alkalmazzák, hanem annál magasabb vagy alacsonyabb értéken kereskednek egymással. ezt nevezzük elszámolói árnak vagy transzferárnak.

Kik a nem független vállalkozások? Olyanok elsősorban, amelyek egymásban tulajdoni részesedéssel rendelkeznek. Nézzünk erre néhány példát:
  •     két vagy több cégben ugyanaz a tulajdonos személye vagy ugyanaz a tulajdonosi kör
  •     egyik vállalkozásban a másik vállalkozás többségi tulajdonnal rendelkezik
  •     a belföldi társaságnak külföldi anyavállalata van
  •     egy külföldi cég magyarországi fióktelepe
A megfelelő tulajdonosi arány esetén ezeket a társaságokat kapcsolt vállalkozásoknak hívjuk. A kapcsolt vállalkozások közötti ügyleteknél az ár eltérhet a piaci ártól, például egy külföldi termelő cég a belföldi leányvállalatának 30%-os árengedménnyel értékesíti a terméket, amit a belföldi leánycég 100%-os áron ad tovább belföldön.

Ilyen és hasonló eseteknél a két fél között alkalmazott árat hívjuk transzferárnak (angolul Transfer pricing). [Előfordul a transzfer-ár és transzfer ár írásmód is.] A transzferárakkal befolyásolni lehet a résztvevő cégek eredményét, ezáltal a keletkező fizetendő adó összegét is.

Lásd még: Beton fal vágás, Virtuális felhő szerver és Transzferár nyilvántartás

Magyarországon az adóhatóság az utóbbi időben fokozott figyelemmel folytat transzferár-ellenőrzéseket.

EU TPD, kapcsolt vállalkozások, SEO, TPD, transzfer ár, transzfer-ár, transzferár, transzferár dokumentáció, transzferár nyilvántartás,

Az ember mindig tanul valamit. Én például most azt, hogy mi az a  transzferár és mi különbözteti meg a piaci ártól. Nem kell megijedni, nem képzem át magam közgazdásszá vagy pénzügyi szakivá (habár a magyar irodalom talán jobban járna...), hanem, úgy fest, több év kihagyás után újra bizonyos honlap-optimalizációs (SEO) tevékenységre adom a fejem.