Keresőmarketing

Weboldalaim jelentős sikereket értek el a Meta-SEO projektben. Ezzel a névvel azt a munkát illetem, amelyben magukat a keresőoptimalizálással foglalkozó honlapokat optimalizálom, vagy a szakma kulcsszavaival szeretnék pozíciót szerezni a találati ranglistán. Ennek során találkozom könnyebben és nehezebben megpályázható kifejezésekkel. Az alapkulcsszó, a keresőoptimalizálás a legnehezebb, itt nagyon ritkán sikerül 30-on belül lennem. A nemzetközisége miatt a SEO nehezebbnek számít, itt mégis gyakran van oldalam a top10-ben (most visszacsúsztam).
Legnagyobb és legtartósabb sikeremet a honlapoptimalizálás kifejezéssel értem el, ezzel hosszabb ideje fenn vagyok a Google első oldalán. De voltam már élpozícióban azzal is, hogy linképítés.
Talán a legfontosabb terminus technikusok közül csak egyet hanyagoltam el, azt, hogy keresőmarketing, holott ez nyilvánvalóan az egyik legáltalánosabb fogalmi kategória, bár emiatt többet és mást is jelent annál, mint amivel én foglalkozom, mert például Adwords kampányokat vagy a közösségépítést nem menedzselek, holott ez a marketing alá tartozik - de a klasszikus SEO alá nem!
Most mégis fabrikáltam egy weblapot a témában, hát erre a nagyon frekventált szakszóra sikerül értékelhető helyezést szereznem idővel. Ajánlom is az oldalt:


Talán a sorra vett (és a linkmarketing témájával kiegészített) ismeretek nem haszontalanok a honlapra tévedők számára:
Más oldalaimat is ajánlom hasonló optimalizációs témábn:

 

Nincsenek megjegyzések: